Review Wistiki Voilà

leestijd: 2min

Om onze vorige blog over Chipolo vs. Trackr een vervolg te geven zijn we verder gegaan met het inspecteren van mogelijke Bluetooth Trackers die interessant zijn. Nu is het de beurt aan de Wistiki Voilà, een Bluetooth Tracker van Franse makelarij.

Review Wistiki Voilà

In het kort is de Wistiki Voilà een Bluetooth tracker die mensen helpt hun verloren items weer terug te vinden. Wistiki is een Frans bedrijf en heeft een batterij die tot wel drie jaar mee gaat. Alleen is de batterij duur nog niet getest. Het opmerkelijke van deze belofte is dat er maar 1 jaar garantie op zit. Een tracker die 3 jaar mee gaat zou natuurlijk erg indrukwekkend zijn!

Om verder de diepte in te gaan over de performance van de Wistiki is er door menig blog sites een review geschreven. De uitkomsten zijn redelijk verschillend maar komen ook overeen op sommige vlakken. Tom’s Guide zegt het volgende over de Wistiki Voilà: ” De Wistiki ziet er beter uit dan de andere Bluetooth Trackers maar is ook aan de prijzige kant en werkt niet zo goed als de andere Bluetooth trackers zoals (Tile en Chipolo)”. Datanews gaf in hun eigen review aan dat:   “Wistiki beweert dat de Bluetooth tracker 90 Db geluid produceert maar het geluid dat de Wistiki maakt doet minder vermoeden. Het is een stijlvolle Bluetooth tracker maar dit komt met een hoge prijs. De app verbruikt ook veel energie op sommige smartphones. Het aantal gebruikers van de Wistiki is nog gering en daardoor heeft de community functie ook niet echt zin”.

Beide sites waren zijn niet echt overtuigend in de werking van Wistiki. Daarnaast lijken de gebruikers ook niet geheel tevreden te zijn over de app. In App Store krijgt de Wistiki App een rating van 1,3 (28-7-19). Wel moet gezegd worden dat dit over een aantal van 4 reviews gaat. Dus geheel representatief zijn de cijfers niet.  Maar vergeleken de rating cijfers van Tile en Chipolo (beide 4+) is een rating van 1,3 redelijk gering.

Suggesties?

Heb jij toevallig suggesties en denk jij “oke jongens, jullie moeten deze tracker testen!!”, laat het ons weten en wij gaan met al onze interesse en deskundigheid aan de slag om dit te testen.

De waardering van altijdalleskwijt.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 365 reviews.